Úterní počas se z (prý) použitelného (nestihl sem) přehoupl do poněkud mokrého (to sem stihl celé) a zpět zase do snesitelného…. 🙂
Mělo být pošmourno, tak sem doháněl, co se v týdnu nenaspí… Brzo ráno, mi volal Jirka… několikrát. Ale v době, kdy sem vstal a konečně zapl telefon mi to jen suše oznámila sms (i s počtem). Posléze mi bylo mírně vyčiněno, ky že to vstávám…. no kdy… až vstanu. 😀 A prý že už je jich tam hejno a léce se…. hm. A po 1 prý přijede aj Marián se svěřencama…. hmmmm. Nemaje ten den možnosti vlastní přepravy, vzal sem rád zavděk příležitosti svézt se s Milanem. (Děkuji).
Vida předpověď, vzal sem Egeho a funcuba… easystar po „nedorozumění s izolací“ je ještě nezpůsobilý. 🙄 No Ege jde taky provozovat v režimu učitel-žák…. kdyby na to přišlo.
Přijeli sme v době, kdy Honza už měl odlétané, (a drze nám to oznamoval 😀 ) letadlo po přeháňce přikryté celtou… první se připravila opět testovací stolice a zkoušel se motůrek… pánové si mysleli, že se obejdou bez tlakování z výfuku. 🙂 Všechno mají nachystané… jen teda čerpadlo musela opět nahradit petka … a tlakování od klikovky se cosi nezdálo a trucovalo… tak sme hopli ještě pro hadíícu a nechalo se to v původním stavu…. no nemyslím si, že by se s tím chtěli dlouhodobě smířit. (minimálně té hadíííci se ty teploty nemusí líbit…)
Po jedné opravdu Marián přivezl plné auto mlaďochů…. a 2 béééty … a pet-raketu pro pobavení. 🙂 Starty rakety proběhly nakonec 2. Záznam 2. startu zde. Za otočení kamery se omlouvám, ale čekal sem, že to půjde tak nějak víc nahoru jak v tom prvním… 😀 V obou případech to ale proběhlo dobře. Akorát pro do-pole-přistanuvší stroj nechodil 1 člověk vybavený gumáky, ale i další 3 v teniskách… a vypadali pak podle toho. Jejich boj. 😀
Po nějakém čase, stráveném klábosením pod deštníkem, došlo i na poletování… klukom to docela šlo, škodu nedělali… nesledoval sem jiný provoz, ale na ty, co sem měl na šňůře já, si opravdu stěžovat nemůžu. 🙂
Fotky jsou porůznu a pozdě, bo nemaje po ruce zrcadlovku, cvakal sem to palubním ozembouchem … a ten je, krom jiného, pomalejší, než je jeden zvyklý…. 🙄
Pánové co je to za avantgardu? Podle počasí za oknem by to mohl být Apríl, ale kalendář hovoří jinak. To jste rozbili všechny modely a ze zoufalství jste omotorovali workbench a petflašky? 🙂 Ten workbench jen jezdil, nebo i vzlítl? 🙂
Oba dva, co se kolem motali, jsou vypaseni dostatecne, takze tech 15ccm s nima ani nepopojelo.
No, Martine, je pravda, že já mám těžiště seřízené trochu dopředu, ale co se týče Milana, aby uražen nezačal chudnout. To by se taky mohl ztratit 🙂
No, myslim si, ze Milan je vcelku soudny tvor a nebude delat blbosti. To by musel dost surove zhubnout, aby se za tim povozil. 😀
No já přestanu vyhrožovat a fakt opráším dva staré spalováky a přijedu, snad mi to tam pomůžete vyladit, když tam máte tolik expertů-ale jak tak koukám z okna tak asi až na jaře 🙂
No myslím že Milan také blbosti dělat nebude a počká si až bude motorek mvvs 15 po lehké úpravě létat v letadle. Koštata a prkna byť létající nejsou jeho srdeční parketa. Nicméně taky prý zapracuje na tom těžišti aby se nestratil a byl zároveň dokonale vyvážen jak je u letců standardem.
Petře jen vesele do toho na letiště se spalovákem rádi pomůžeme. A kdyby ne vymluvíme se na Jiřího že má blbě seřízené těžiště 🙂
Marťu s jeho jedovatostmi nelze brát vážně, já mu také nepřipadám právě jako kostlivec,-) Aaale, co jsme si pracně nabudovali, to nosíme,-)