Sobotní poletování… (a nedělní)

IMG_5870Ikdyž někteří současné počasí pohaněli, nenechali sme se odradit a řádně si to užili.

Jinak bylo pod nulou, mírně to nosilo a vůbec sme si to po týdenním půstu zase užili. Jen slunko občas zalézalo, takže fotky jsou často posmutnější.

… kdo jde zítra s náma? Má být zase pěkně… 🙂


 

Ehm… Ti někteří na jednu stranu tvrdí, jak není počasí na létání a na druhou stranu si klidně běhají v trenýrkách po náměstí … nebudu jmenovat. 🙂


Edit: tak neděla proběhla taky zdařile, pár fotek sem přidal.

  • IMG_5846
  • IMG_5859
  • IMG_5861
  • IMG_5862
  • IMG_5865
  • IMG_5867
  • IMG_5870
  • IMG_5873
  • IMG_5876
  • IMG_5881
  • IMG_5882
  • IMG_5883
  • IMG_5886
  • IMG_2361
  • IMG_2370
  • IMG_2379
  • IMG_2431
  • IMG_2442
  • IMG_2465
  • IMG_2469
  • IMG_2499
  • IMG_2520
  • IMG_5889
  • IMG_5890
  • IMG_5891
  • IMG_5893
  • IMG_5898
  • IMG_5902
  • IMG_5903
  • IMG_5906
  • IMG_5916
  • IMG_5922
  • IMG_5934
  • IMG_5937
  • IMG_5946
  • IMG_5951
  • IMG_5955
  • IMG_5957
  • IMG_5968
  • IMG_5973
This entry was posted in Provoz na letišti. Bookmark the permalink.

12 Responses to Sobotní poletování… (a nedělní)

  1. Radim Ptáček says:

    Ach jo, mrzí mě, že mi to nevyšlo. Musím na Filipovi opravit studený spoj na táhlu 🙁 Při programování a testování Eclipse sem na to náhodou přišel. Táhlo výškovky vyjíždělo z vidličky u serva. Příští víkend to snad vyjde. Hezké fotky z nebe Martine 😉

    • mti says:

      No… v tom pripade je vlastne lepsi, ze Ti to nevyslo a mas moznost si to spravit dobrovolne. 🙂 Pekne treba jeste nekdy bude.

      • Radim Ptáček says:

        Máš pravdu, opravim to za 2 minuty mikropajkou místo opravy celého letadla 🙂 V sobotu jsem za barakem prohnal aspon dvojplocha, jen jsem z nej dnes vylil vodu 🙂 Nabral trochu snehu pri pristani 🙂 Tos fotil s EasyGliderem? Jaka to byla vyska?

        • mti says:

          Jo, EGE. Vysku konkretnich fotek nevim, max bylo neco malo nad 600m… mizerna viditelnost proti mrakom. Nemam jiny stroj, ktery bych chtel prasit cihlou na kant. EGE to snese… uz je na to zvykly. 🙂

          • Radim Ptáček says:

            Fotky uzasne, pristi vikend se muzem domluvit a muzu te klidne po ceste nabrat. Musim si nejdriv ale v patek rozchodit Filipa 🙂 Teda doufam ze nebude foukat,jinak asi jen jako divak 😀

  2. Lubomír Šášek says:

    Sobotní neplánované přistání skončilo ohlou oskou motoru a směrovkou s výškovou, které zůstali viset na táhlech – povolil Purex. Tu poslední zatáčku Martin vyfotil „IMG_5881“ 🙂 (malá ryhlost, malá výška a malý maléér). Jen co to opravím a zbavím se rýmečky, tak jdu zase na start.

    • mti says:

      No a co, no. Tak Ti neuhla zem. Prosli sme si tim asi vsichni. Ted si to budes aspon lip pamatovat. Kdybys s tim motorem mel problem, tak to prines.

      • Luboš says:

        Osku jsem dnes vyměnil. Odpadlá kormidla na ocase nakonec přilepím vteřiňákem – Purex, či čím to bylo lepené jsem z větší části odstranil, tak snad to bude držet. Při příležitosti oprav, jsem se rozhodl posunout dráty na pákách blíž křídlu – servům se totiž nelíbil rozsah a vrčela jak ….. apod., šak víte. A ještě se pokusím vyosit motor – takže při záletu bude spousta legrace.

        • mti says:

          EGE lece dobre i neserizeny, zalet bude nudny. Jestli nedas divakom aspon bramburky, budou chtit vratit vstupne. 🙂

          • Luboš says:

            Martine, EG je opravený a připravené k letu. Před záletem akorát s Tebou potřebuji probrat umístění táhel na pákách. Chci je dát blíž křidélkům, aby mi nedrnčely serva. Při pokusu na sucho bez táhel serva nedrnčí, jakmile je ale spojím táhlem s křidélky, tak začnou drnčet.

            • mti says:

              Kdy to dela? I v neutralu nebo jen v dorazech? Pripadne obe nebo jen jedno? Muzem se slezt zitra na letisti a pocumet to. 🙂

              A pro jistotu: pokud das tahlo bliz ke stredu otaceni na kridelku, zvetsis vychylky, ale i vule, servo se vic namaha a driv narazis na „mechanicky“ doraz kridelka (zacnes to pacit pres hranu)… je to vlastne takovy prevod do rychla. Pokud chtel’s odlehcit servu, musis to u kridelek dat dal a nebo to dat bliz ke stredu na pace serva. Pripadny problem s dorazy jde „nouzove“ omezit i nastavenim kraju na radiu.

              • Luboš says:

                Oprava kormidel je opravena a EG létá opět nádherně a vysoko. Ti co byli dnes na letišti to viděli na vlastní oči 🙂

Comments are closed.