Hm… v sobotu prý 4m a „jen“ nízká oblačnost…. to by mohlo jít….
A šlo. Ještě v 10 hlásil Holešov 2m/s… ale po 12, kdy sme se s Šášulem vyštrachali na kopec, už to bylo „rozumné“. Obloha sice zadeklovaná, ale zat vánek, který celou dobu byl, byl stabilní, lehký… tak akorát na zálet. Dobří lidé mi totiž ve velmi krátkém čase opatřili krásného Dingoša… ve stavu důkladně létaném, opravovaném, ale funkčním. Vyměnil sem vlastně akorát serva (možná ještě předčasně) v trupu a baterky. Z lenosti sem využil trubičky v trupu na uchycení antén… do příště musí ven. Na Fkové závody to možná stačí, ale… nelécu Fka, ale kochám se rekreačně. Místy je to pak nepříjemné. Na průlety před vlakem někam pod kopec by to zdravé nebylo. 3/4 hodiny dal, dvě přistání přežil. Živá váha 2kg. Použil sem původní vyželezenou spojku… 400g k dobru … co by to dělalo samotné…nevím. 2kg má i SSL, ale s půl metrem navíc…ale to je jiná disciplína. Bledě modrý měl bez balastu 2.3kg a to železo navíc vozil trvale. 🙄 Takže vlastně jediná vážná chyba nového kusu je, že není bledě modrý…
Průlety před vlakem teda odedřel Šášulův Horten. S Honzou si je nedávno „vytesali“ z pěny. Takové malé skladné čudo. 🙂 Létalo to pěkně, zatím stále probíhá hledání ideálního těžiště. A asi by tomu prospěl trochu nosivější vzduch. Akorát po „průletu“ po větru nad hložinkama a následném „přistání“ tamtéž mu trochu zežloutl pilot. 🙂 Jinak bez škod.
Aby mne nesvrbělo, kdyby to náhodou nešlo, měl sem v zavazadle i SSL a Šášula cosi 4metrového s motorem…. SSL tam taky necelou hoďku pobylo, bo s ním není problém s dosahem a nucené točení kolem hlavy mne malinko netěšilo…
Vlak ve 3 sme taky ještě zvládli zdokumentovat, byť jeho cestu zpět už s vypnutým přijímačem. 🙂
Hezká sobota….