Počasí se nějak nechtělo ozimit, větr (předpověď) vypadal dobře… takže ještě jeden juch.
Předpověď vypadá často dobře, ale stejně jeden neví, do čeho leze. Protože večer mírně sprchlo, příjezdová cesta neprášila, ale pole stihlo oschnout a bylo pořád schůdné čistou nohou… bonus navíc.
U posedu sme potkali kluky s výrazně lepší technikou (i tréningem), jež nám oznámili, jak to dopoledne výborně nosilo a jak to teď zdechlo, popřáli nám hodně štěstí a jeli dom. No… sešli sme se 3 podvodníci s motorama, takže nám to přece nevadí, ne?
Dolezli sme na svah. Foukalo slabě a navíc od přehrady. 😯 … no ale když už sme tu… kupodivu než sme poskládali stroje, už to mělo správný směr, uneslo nás to všechny 3 … a po pár minutách ve vzduchu vánek trochu přidal (8? nevím… ) a už jsme nestíhali chytat čepice a volně ložené obaly. Ale létalo to super. 🙂
Přistáli sme asi po 3/4 hodině jak kdo uměl a po pár minutách znovu další kolo, to už sem z rozežranosti místo rádia občas chytal po foťáku… kdybyste se ptali kdo fotil ty 3 najednou… 🙄 … no ale polétali sme si. Letošní podzim se asi opravdu vydařil.
Chtělo to být na svahu o 2-3 hodiny dříve. Nosilo to parádně, rvali jsme do letadel veškeré olovo, které jsme měli sebou a ještě to bylo málo. 🙂 Více na mojem webu http://www.makyk.cz/olsina-na-konci-rijna
No… mozna jo, ale ono se to opravdu po chvilce skvele probralo. 🙂 ( do Proximky jeste nemam vymyslenou pridavnou zatez… teda, krom 130g fotaku 😀 ) Rytmus je oproti Proxime vyrazne tezsi sam o sobe. No … a Lubosuv EGE se s tim uz preci jen trochu pral, ikdyz mel prilozeneho 300g zeleza, ale vypadal taky nad miru spokojene. 🙂 Prvni let jsem nezapinal motor vubec pri druhem jsem kvuli fotaku privrcel abych nabral trochu vysky a pak zas bez motoru. Podminky byly (na nas) dobre. Az pozde vecer to zase zdechlo, ale to uz sme stejne balili.
A aspon sme Vam nezavazali.