Svah Olšina

Když hodně fouká, je lepší mít techniku, která je na to určená. Do větru – větroně. (teda, do bezvětří taky, ale k tomu musí někteří teprve dozrát :-P)Nevím, kdy se v Radkovi to svědomí hnulo, jestli na Vylantech nebo už dřív, ale fakt je ten, že někde schrastil Ocelota a dnes si ho byl vyzkoušet na svah u Olšiny. (svah zde)

Je to milý záhryz vymletý potokem do terénu ve tvaru podkovy, takže větr musí vrchem i kdyby nechtěl… a nosí. Nejlépe asi na JV-J. Za hranou je pole, které se nedobrovolně stalo přistávací dráhou (nebo alespoň dopadlištěm)

Dnes fůkalo nějaké 4-5m/s a létalo úplně všechno a velice pěkně. Bylo jedno, jestli sem do EGEho strčil kus železa nebo foťák. Po asi 40 minutách ve vzduchu a dalších 12 s foťákem (z toho motor kolem minuty) sem doma dokrmil 600mAh … úsporný provoz jak blázen.

Radkův Ocelot létal nádherně…. konec konců je na tento druh provozu určený.

Příště křesílko a něco na pití…. 🙂

  • IMG_1-9823
  • IMG_1-9826
  • IMG_1-9827
  • IMG_1-9828
  • IMG_7248
  • IMG_7330
  • IMG_7421
  • IMG_7434
  • IMG_7462
  • IMG_7499
  • IMG_7517
  • IMG_7562
  • IMG_7563
  • IMG_7564
  • IMG_7565
  • IMG_7566
  • IMG_7580
This entry was posted in Svah. Bookmark the permalink.

2 Responses to Svah Olšina

  1. radek says:

    Chtělo by i víc času . Myslím, že by se na tom svahu dalo lítat i celý den .Takže by to ctělo křeslo, pítí, řidiče, nějaké dobré jídlo, roztleskávačky , atd…..
    Jinak polítání super !!!!

    • mti says:

      Nooo… nebude Ti tam s tim, co sis navymyslel to letadlo spis na obtiz? 😛
      Ale jinak su pro. Pokud dokazes dostat letadlo bezpecne do fabky, muzes mit toho ridice.

      Rozpleskavacka je libovolny rusivy element pritahujici pozornost, po ktere pilot cumi misto po letadle a stroj rozpleskne nekde o rodnou hroudu? Nebrat.

Comments are closed.