Když hodně fouká, je lepší mít techniku, která je na to určená. Do větru – větroně. (teda, do bezvětří taky, ale k tomu musí někteří teprve dozrát :-P)Nevím, kdy se v Radkovi to svědomí hnulo, jestli na Vylantech nebo už dřív, ale fakt je ten, že někde schrastil Ocelota a dnes si ho byl vyzkoušet na svah u Olšiny. (svah zde)
Je to milý záhryz vymletý potokem do terénu ve tvaru podkovy, takže větr musí vrchem i kdyby nechtěl… a nosí. Nejlépe asi na JV-J. Za hranou je pole, které se nedobrovolně stalo přistávací dráhou (nebo alespoň dopadlištěm)
Dnes fůkalo nějaké 4-5m/s a létalo úplně všechno a velice pěkně. Bylo jedno, jestli sem do EGEho strčil kus železa nebo foťák. Po asi 40 minutách ve vzduchu a dalších 12 s foťákem (z toho motor kolem minuty) sem doma dokrmil 600mAh … úsporný provoz jak blázen.
Radkův Ocelot létal nádherně…. konec konců je na tento druh provozu určený.
Příště křesílko a něco na pití…. 🙂
Chtělo by i víc času . Myslím, že by se na tom svahu dalo lítat i celý den .Takže by to ctělo křeslo, pítí, řidiče, nějaké dobré jídlo, roztleskávačky , atd…..
Jinak polítání super !!!!
Nooo… nebude Ti tam s tim, co sis navymyslel to letadlo spis na obtiz? 😛
Ale jinak su pro. Pokud dokazes dostat letadlo bezpecne do fabky, muzes mit toho ridice.
Rozpleskavacka je libovolny rusivy element pritahujici pozornost, po ktere pilot cumi misto po letadle a stroj rozpleskne nekde o rodnou hroudu? Nebrat.