Provoz na letišti byl v nedělu omezený, v důsledku víc kibiců jak poletovačů….
Jak se v sobotu dohodli, dojeli Luďa s Lubošem na letiště. Luboš si „pomohl“ s maticou pod křídlem, takže se pohotově přeškolil na kibica. Nicméně sme mu oba svorně vymysleli spoustu rad, jak si to má doma spravit. 😀 Nabídku zapujčení Prasete slušně odmítl.
Další přijel ještě kibic Honza a kibic Jirka…. bo jeli „náhodou“ kolem a proto neměli letadlo…
No, takže Luďa si potahoval po obloze Django, já si chrochtal s Prasetem… a to bylo tak všechno.
Pro porovnání…. Fotky bez sněhu jsou drobnosti z minulé soboty… mi tam přijel na chvilku dělat společnost Honza, jinak pusto. A to bylo přitom mnohem příjemněj a nefoukalo. (a sms se hemžily odpověďmi typu „nemocen“ , „na oslavě“….) … sem se dnes pak ani neměl odvahu ptat. 😀
,,Luboš si „pomohl“ s maticou pod křídlem, takže se pohotově přeškolil na kibica. Nicméně sme mu oba svorně vymysleli spoustu rad, jak si to má doma spravit.“
Je neděle 20:23 hod a už to tvrdne. Matku jsem přichytil krepovou páskou na dřevěný hranolek (50cm dlouhý, abych dosáhl do hlubin trupu), trup jsem prosvítil mobilem a zkusil jsem to na sucho. Fungovalo to. Tak jsem rozmíchal 5-ti min. Bisona (dvousložka epoxid) a postup jsem zopakoval. Šroub jsem pro jistotu separoval mýdlem (kostkou mýdla). No a teď to tvrdne.
20:40 hod – zkouška: křídlo jde našroubovat a funguje to uuuufffff, nicméně, až zkouška letem ukáže.
V pondělí proběhla úspěšná zkouška pevnosti i rychlosti.
Fotky: https://czlusa.rajce.idnes.cz/Thermik_XL_GPS_modul_FrSky_TOP_SPEED_185_km_h/